Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

H Sinead O'Connor ανακοίνωσε την απόπειρα αυτοκτονίας της

H Sinead O'Connor ανακοίνωσε την απόπειρα αυτοκτονίας της
Να βάλει τέλος στη ζωή της επιχείρησε το βράδυ της Κυριακής η Sinead O'Connor
Μάλιστα έγραψε χαρακτηριστικά στους φίλους στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook: «Οι τελευταίες δύο νύχτες με αποτελείωσαν. Έχω πάρει υπερβολική δόση. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να κερδίσω το σεβασμό. Δεν είμαι στο σπίτι μου, είμαι σε ένα ξενοδοχείο κάπου στην Ιρλανδία, με άλλο όνομα. Αν δεν έκανα αυτή την ανάρτηση, τα παιδιά μου και η οικογένειά μου δεν θα το μάθαιναν. Θα μπορούσα να ήμουν νεκρή εδώ για εβδομάδες και κανείς να μην το μάθει. Είμαι τόσο φρικτή μητέρα και άτομο, που έχω μείνει μόνη μου».

Τελικά η αστυνομία την εντόπισε και εισέβαλε έγκαιρα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου όπου διέμενε η καλλιτέχνης. Δεν έχει εκδοθεί ακόμη επίσημη ανακοίνωση αλλά οι πληροφορίες λένε πως η Sinead O'Connor δεν διατρέχει κίνδυνο.

Sinead O'Connor «Nothing Compares 2 U»


H Sinead O'Connor, τον περασμένο Αύγουστο είχε υποβληθεί σε υστερεκτομή. Σε ποστάρισμά έγραφε πως «έκλαιγε και ούρλιαζε επί εβδομάδες». Η τραγουδίστρια, μητέρα τεσσάρων παιδιών, είναι σε διαμάχη με τον Donal Lunny για τον γιο τους Shane, τον οποίο δεν της επιτρέπουν να δει. Γράφει χαρακτηριστικά στον λογαριασμό της η Sinead O'Connor: Είμαι σε απελπιστική ανάγκη να βρω μια δουλειά κι ένα μέρος να ζήσω».

Κι όμως στις αρχές της δεκαετίας του ’90 όλη η υφήλιος τραγουδούσε «Nothing Compares 2 U».
Πηγή

0 σχόλια: