Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Guns N' Roses: «Είμαι χαρούμενος που όλοι μας είμαστε ακόμα ζωντανοί»

Guns N' Roses: «Είμαι χαρούμενος που όλοι μας είμαστε ακόμα ζωντανοί»
«Ήταν τρομακτικά μερικές φορές. Απίστευτες καταστάσεις, με όλους χαρούμενους και την άλλη στιγμή, λιώμα»
Οι δηλώσεις του πρώην ντράμερ των Guns N' Roses, Matt Sorum για τις θρυλικές στιγμές που έζησε με την μπάντα υπογραμμίζουν τις μαγικές αλλά και ζόρικες καταστάσεις που εμπεριέχονται στο rock n' roll. Τουλάχιστον έτσι συνέβαινε κάποτε…

Matt Sorum & Guns N' Roses


Ο Sorum έδωσε το παρόν στα περίφημα άλμπουμ των Guns N' Roses "Use Your Illusion I" και"Use Your Illusion II" το 1991 και στο "The Spaghetti Incident" το 1994 ενώ παράλληλα περιόδευσε μαζί τους εκείνη την εποχή σε όλο τον πλανήτη. Ενδεικτικά να πούμε πως η περιοδεία "Use Your Illusion" κράτησε δυόμισι χρόνια και άγγιξε τις 200 παραστάσεις.

Ο λόγος στον Matt Sorum: «Ήταν σαν να έβλεπα κάποιου άλλου την ταινία. Αν έκανα μια ταινία για όσα κάναμε, πάλι δεν θα τα πίστευα. Ήμουν άραγε εκεί; (γελά) Ή απλά ήταν ένα σουρεαλιστικό όνειρο;

Βλέπω μπάντες που είναι καλές, με έναν σωστό frontman, αλλά δεν έχουν αυτή τη βρώμικη rock n' roll αίσθηση που ζητάω. Δες τους Foo Fighters. Αγαπώ τον Dave Grohl αλλά στο τέλος της συναυλίας όλοι θα πουν "ωραία συναυλία ρε φίλε" αλλά σε όσες μπάντες ήμουν, κυρίως στους Guns, έφευγαν και έλεγανΑ Παναγιά μου, τι ήταν αυτό!

Απλά ήμουν παρών στην περιπέτεια. Ήταν τρομακτικά μερικές φορές. Απίστευτες καταστάσεις, με όλους χαρούμενους και την άλλη στιγμή, λιώμα. Κοιτάζω εκείνα τα χρόνια και απλά είμαι χαρούμενος που όλοι μας είμαστε ακόμα ζωντανοί».
Πηγή

0 σχόλια: