Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

Γνωρίστε την Φανή Παπαθεοχάρη... μία ταλαντούχα τραγουδίστρια με δυνατές συνεργασίες...


1. Πότε μπαίνει για πρώτη φορά η μουσική στην ζωή σου ;
Η μουσική μπαίνει στην ζωή μου σε ηλικία 18 χρόνων. Τελειώνοντας και τις σπουδές μου σε μουσικό ωδείο, αποφασίζω να ασχοληθώ επαγγελματικά πλέον, ξεκινώντας δειλά κάποιες Live εμφανίσεις σε νυχτερινά κέντρα διασκεδάσεως και σε μικρούς συναυλιακούς χώρους.

2. Πότε ένοιωσες ότι αυτό που θες να κάνεις στην ζωή σου είναι να ασχοληθείς με το τραγούδι ;
Τις περισσότερες φορές ,το ένστικτο του τι θέλει ν’ ακολουθήσει ο καθένας, φανερώνεται σε πολύ μικρή ηλικία. Απ’ όσο θυμάμαι εγώ προσωπικά τον εαυτό μου, η μουσική ότι και αν έκανα ήταν πάντα η πρώτη επιλογή μου από πολύ μικρή..

3. Πόσα χρόνια τραγουδάς επαγγελματικά;
Τραγουδάω επαγγελματικά γύρω στα 18 χρόνια περίπου. Χρόνια γεμάτα "μουσική"…

4. Ποια ήταν τα πρώτα σου μουσικά ακούσματα και πόσο έχουν επηρεάσει τις επιλογές σου και τον τρόπο έκφρασής σου;
Μεγάλωσα με ακούσματα "μεγάλων" και "καταξιωμένων" καλλιτεχνών, όπως Ελένη  ΒιτάληΓιάννη Πάριο, Χαρούλα Αλεξίου, Αλέκα Κανελλίδου, Δήμητρα Γαλάνη και πολλούς άλλους. Όταν έχεις τέτοια ακούσματα, πώς να μην αγαπήσεις και να μην αγκαλιάσεις αυτό που θέλεις ν’ ακολουθήσεις; H "ποιοτική" μουσική και η "άψογη" ερμηνεία, σ’ επηρεάζει πάντα θετικά πιστεύω…

5. Με ποιους καλλιτέχνες θα ήθελες να συνεργαστείς ;
Στην καλλιτεχνική μου πορεία είχα την "τύχη" να συνεργαστώ με καταξιωμένους καλλιτέχνες όπως είναι η Πίτσα Παπαδοπούλου, ο Σταμάτης Γονίδης, η Ευδοκία, η Πέγκη Ζήνα, η Άντζελα Δημητρίου, ο Σταύρος Φωτιάδης και πολλά άλλα ονόματα..
Πιστεύω ότι θα ταίριαζα καλλιτεχνικά με αρκετά άτομα χωρίς να θέλω να ονοματίσω, απλά σίγουρα παίζει ρόλο ρεπερτοριακά οι καλλιτέχνες πάντα να συμβαδίζουν μεταξύ τους.

6. Θα ήθελα να μας μιλήσεις λίγο για το νέο σου τραγούδι.
Το νέο μου τραγούδι έχει τον τίτλο "Κοίτα" σε στίχους και μουσική δικά μου. Είναι μια μπαλάντα που γράφτηκε πριν κάποια χρόνο, ενώ βίωνα μία ερωτική απογοήτευση. Άλλωστε η έμπνευση του κάθε καλλιτέχνη είτε λέγεσαι στιχουργός είτε συνθέτης, πηγάζει πάντα πιστεύω από προσωπικά βιώματα. Είναι ένα τραγούδι που θέλω να το αγαπήσει ο κόσμος, γιατί εκτός απ’ την ωραία μουσική του, σου δημιουργεί "Εικόνες" και καταστάσεις που λίγο πολύ όλοι τις έχουμε βιώσει στην ζωή μας.. Κυκλοφορεί από την Free Records.


7. Υπάρχουν πράγματα και καταστάσεις που σε ενοχλούν στον χώρο σου;
Σίγουρα, ναι. Πολλές φορές έχω αισθανθεί ότι δεν υπάρχει αξιοκρατία στον χώρο μας, αν και αυτό μπορεί να συμβεί και σε άλλα επαγγέλματα, απλά στον δικό μου χώρο ένα παραπάνω που "εκτίθεσαι". M’ενοχλεί και θα με ενοχλεί πάντα όταν παιδιά με καλλιτεχνικές αξίες δεν μπορούν να αναδειχτούν, και προβάλλονται άτομα που στην ουσία δεν έχουν να προσφέρουν κάτι  και δεν αξίζουν.. Είναι υπερεκτιμημένα. Αυτά είναι τα γνωστά.. "κυκλώματα" ας το πούμε..

8. Όταν βρίσκεσαι πάνω στην σκηνή και ο κόσμος από κάτω σιγοτραγουδά μαζί σου, πώς νιώθεις;
Το να σιγοτραγουδάει ο κόσμος με τον καλλιτέχνη, σημαίνει πως είσαι επικοινωνιακός που συνεπάγεται ότι έχεις το χάρισμα να αγγίζεις και να αγγίζουν την ψυχή σου γιατί αυτά είναι αλληλένδετα μεταξύ τους. Κι αυτό για μένα σημαίνει πολλά.. Άλλωστε στην ουσία, η αμοιβή του καλλιτέχνη, δεν είναι το χρήμα. Αυτό είναι καθαρά για βιοποριστικούς λόγους.  Η αμοιβή είναι το χειροκρότημα και ο σεβασμός προς το πρόσωπό μου.  Πρέπει να είσαι αληθινός.. Ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο... Τους "δήθεν" τους ξερνάει και αυτός, και το σύστημα κάποια στιγμή..

9. Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 5 χρόνια;
Δεν ξέρω τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον. Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι δεν θα σταματήσω ποτέ ν’ αγαπώ αυτό που κάνω. Απλά επειδή θεωρώ τον εαυτό μου πολύ συνειδητοποιημένο και προσγειωμένο κοιτάω το παρόν, και όσο μπορώ να είμαι όλο και πιο πολύ δημιουργική πάνω στον τομέα  της δουλειάς μου.

10. Που εμφανίζεσαι τώρα;
Κάνουμε πάντα επιλεκτικές εμφανίσεις με τους συνεργάτες μου και παράλληλα προωθώ την νέα δισκογραφική δουλειά.
Ο κόσμος πάντα ενημερώνεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δηλαδή από την επίσημη σελίδα στο Facebook,που είναι ως εξής: Φανή Παπαθεοχάρη ή @fani.papatheochari και από το Instagram.


Πηγή

0 σχόλια: