Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Πέγκυ Ζήνα: Το συνταρακτικό video clip του «Μου Λείπεις» καθηλώνει


Με το συνταρακτικό, αινιγματικό και γεμάτο μυστήριο video clip του «Μου Λείπεις» καθηλώνει η Πέγκυ Ζήνα.

Η Πέγκυ Ζήνα μετουσιώνει σε εικόνα τη νέα επιτυχία «Μου Λείπεις».

Δείτε το βιντεο κλιπ, κάνοντας click ΕΔΩ

Τον πλατινένιο δίσκο του «Πάρα Πολλά», με επιτυχίες όπως το «Έλα Γρήγορα» και το «Μια Μέρα», διαδέχεται για την καλλιτέχνιδα ένα ιδιαίτερο τραγούδι που κατακτά ολοένα μεγαλύτερη ώθηση στα ερτζιανά.

Το «Μου Λείπεις» σφραγίζει συνθετικά και στιχουργικά ο Θάνος Παπανικολάου, ο δημιουργός που ανέλαβε εξ ολοκλήρου τη μουσική και στους στίχους στο CD του «Πάρα Πολλά».

Στο κατώφλι της έναρξης των πολυαναμενόμενων και λαμπερών εμφανίσεών της με το Γιάννη Πλούταρχο στο «Posidonio», μίας μεγάλης συνύπαρξης δύο μεγάλων καλλιτεχνών, η Πέγκυ Ζήνα δανείστηκε τον απαιτούμενο χρόνο για να γυρίσει το video clip που ντύνει οπτικά το «Μου Λείπεις».

Υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του ειδήμονα Βαγγέλη Τσαουσόπουλου εκτυλίσσεται στις οθόνες μας ένα συνταρακτικό, αινιγματικό και γεμάτο μυστήριο σενάριο που κόβει την ανάσα.

Η Πέγκυ Ζήνα παγιδεύεται σε δύο εναλλασσόμενες πραγματικότητες που αντιπαραβάλλουν τη χαρά με το δάκρυ. Ανάμεσα σε δύο πραγματικότητες που ακροβατούν μεταξύ της ζωής και του θανάτου, της ύπαρξης και της απουσίας, ο θεατής καλείται στο τέλος να αποφασίσει τι συνέβη, τι ισχύει στην πραγματικότητα και τι ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας από όσα διαδραματίστηκαν.

Κυκλοφορεί από τη Minos EMI / Universal.

δείτε το βιντεο κλιπ, κάνοντας click ΕΔΩ
Πηγή

0 σχόλια: