Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Γιώργος Τσαλίκης: Το ξέσπασμα στα social media και ο λόγος που δεν παρευρέθηκε στο μνημόσυνο του Παντελίδη


Γράφει η Έφη Μέφερη

Μετά το μνημόσυνο του Παντελή Παντελίδη χθες 27 Μαρτίου πολλοί βιάστηκαν να σχολιάσουν αρνητικά την απουσία κάποιων ονομάτων του καλλιτεχνικού χώρου.

Ο γνωστός τραγουδιστής Γιώργος Τσαλίκης, ο οποίος ήταν ένα από τα πρόσωπα που σχολιάστηκε επίσης επικριτικά, έρχεται σήμερα Δευτέρα μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στα social media να εξηγήσει το λόγο που δεν παρευρέθη χθες.

Ο ίδιος έγραψε χαρακτηριστικά:

«Χωρίς να συμμερίζομαι τη φράση "όλος ο κόσμος " αλλα κατανοώντας το "κάποιοι ισως αναρωτιούνται " κι επειδή δε μου αρέσει να απολογούμαι αλλα ενίοτε νιωθω την ανάγκη να εξηγούμαι σας γράφω λιγα λόγια οπως τα νιωθω εδω απο το δωματιο του ξενοδοχείου (μετα την προγραμματισμένη εδω και τρεις μήνες εμφανιση μου στη Γερμανια) .
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να τιμήσεις κάποιον ... 
Ακόμα κι αν η απουσία σου στα Σαραντα ενός ανθρώπου που τοσο σε πόνεσε και σε πονάει ο χαμός του ειναι επιτακτική λογω υποχρεώσεων που δεν αναβάλλονται (καλώς ή κακώς) ακόμα και οταν ειναι παραταγμένες οι κάμερες και οι φωτογράφοι και αυτη σου η απουσία
μπορεί να γινει αισθητή και ισως κατακριτέα ... Ποτε δεν έκανα κατι όμως για να πούνε ή να μην πούνε κατι οι άλλοι...Έκανα πάντα αυτο που μου επέτρεπαν οι συνθήκες να κανω , και ΠΑΝΤΑ αυτο που ένιωθα σωστό και ηθικό ανάλογα με τις περιστάσεις ...
Ειμαι ψυχή και σώμα διπλα σ αυτους τους ανθρώπους που πονάνε και το μυαλο μου και η προσευχή μου σε αυτόν που έφυγε τοσο άδικα ...τοσο νωρίς ...Ολα τα υπόλοιπα ειναι στην ελευθερία του καθενός να κρίνει ..Εξ άλλου ειμαστε η κατεξοχήν χωρα του show Off σε ζωή και θάνατο ... Εχω μάθει καλα (μεγάλωσα πια σε αυτο το χώρο) οτι η κριτική ειναι πολύ πιο εύκολη απο την πρακτική κι ετσι εχω αναπτύξει άμυνες πολλές ...
Επειδή το θέμα όμως ειναι λεπτό γι'αυτο και μίλησα .. Καλη καρδια λοιπον κι ολα καλα ...
Ας τον κρατήσουμε "ζωντανό" τον Παντελή οπως νιώθει και μπορεί ο καθένας μας ..
Ολα τα αλλα 

...Μελάνια πεταμένα σε μια ανούσια διαδρομή δημιουργίας εντυπώσεων ...
Καλημερα απο το Βερολίνο και καλη εβδομαδα 

...Αγαπη μονο
 Γιώργος»


Πηγή

0 σχόλια: