BLACKPINK: Η Lisa θα κάνει το σόλο ντεμπούτο της τον Ιούνιο
Το καλοκαίρι φημολογείται ότι θα κυκλοφορήσει το πρώτο σόλο τραγούδι της Lisa. Η Lisa φαίνεται πως θα είναι το επόμενο μέλος των BLACKPINK που θα κάνει το σόλο ντεμπούτο του. Η ταϊλανδική έκδοση του περιοδικού «Harper’s Bazaar» μοιράστηκε στο λογαριασμό της στο Instagram μία φωτογραφία της Lisa, η οποία έχει γεννηθεί στην Ταϊλάνδη, αποκαλύπτοντας ότι […]Πηγή
0 σχόλια: