Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Δήμητρα Μεταλλινού το νέο της τραγούδι "Τι να πιστέψω" χτύπησε τα 100.000 views μέσα σε 20 μέρες. Το τραγούδι υπογράφει ο Ηλίας Φιλίππου !


Δήμητρα Μεταλλινού "Τι να πιστέψω" Official Video Clip 2016
Στίχοι : Ηλίας Φιλίππου
Μουσική : Κώστας Μηλιωτάκης
Κυκλοφορεί από την Selenium Records © 2016 - Διανομή Spicy

Δείτε το σχετικό video clip, κάνοντας click ΕΔΩ 

Σκηνοθεσία : Αλεξ Κωνσταντινίδης - Αλέξης Λαζαρίδης
Executive producer : Παύλος Χριστοδούλου

Makeup artist : Αννυ Μαχαίρα
Hair stylist : Μαρία Βασίλη
Φωτογραφίες : Μανώλης Χιώτης
Στίχοι
Έκανα όνειρα για δυο, 
μα εσύ αλλού ταξιδευες, 
σου'λεγα φτάνει το κακό, 
μα όμως δεν με πιστευες. 
Μέσα στα ψέμματα, 
μόνη μου να ακροβατω, 
ήταν ο στόχος σου, 
να ζεις στον κόσμο σου, 
μόνο αυτό!... (ρεφρέν).. 
Τι να πιστέψω απ'τα λόγια σου, 
τι να κρατήσω από εσένα,
ίδια ζωή μαζί και χώρια σου, 
όλα δικά μου κι όλα ξένα. 
Είμαι αλλού σώμα, καρδιά, 
να σβήσω όσα πέρασα, 
παλεψα με τη μοναξιά, 
μα όλα τα ξεπερασα. 
Είμαι αλλού σώμα, καρδιά, 
να σβήσω όσα πέρασα, 
παλεψα με τη μοναξιά, 
μα όλα τα ξεπέρασα.
Πέρναγα δύσκολες στιγμές, 
μα ούτε που νοιαζοσουνα, 
να ζεις κοντά μου τις χαρές, 
μονάχα χρειαζοσουνα. 
Όλα στο κόκκινο, 
υπομονή κι αντοχή 
κι όταν με ήθελες, 
εγώ βρισκόμουνα πάντα εκεί.
Τι να πιστέψω απ'τα λόγια σου, 
τι να κρατήσω από εσένα, 
ίδια ζωή μαζί και χώρια σου,
όλα δικά μου κι όλα ξένα. 
Είμαι αλλού σώμα, καρδιά, 
να σβήσω όσα πέρασα, 
παλεψα με την μοναξιά, 
μα όλα τα ξεπέρασα. 
Είμαι αλλού σώμα,
καρδιά, να σβήσω όσα πέρασα, 
παλεψα με τη μοναξιά, 
μα όλα τα ξεπερασα.

Δείτε το σχετικό video clip, κάνοντας click ΕΔΩ 
Πηγή

0 σχόλια: